на світлинах: сорочки "Трипільська пара" від Ярини ЖУК (на другому знимку авторка)
...Пропонуємо до Вашої уваги (поки що тільки в блозі, на сайт будуть викладені незабаром), вишивану пару "Трипільська". Взагалі, "трипільська" тема знайшла нас ще в минулого року. Тоді Ярина створила чоловічу сорочку. Крім вишивки була використана аплікація, сорочка була прикрашена металевими галунами.
Цього разу модельєр використала прямо протилежну кольорову гаму - поєднання чорного тіла сорочки з манжетами та коміром кольору небіленого волокна(чоловіки неодмінно оцінять такий хід - світлі манжети та комір вигідно підкреслюють чоловічу статуру, та вчасно підкажуть, що сорочку час прати :)
Крім того Ярка вирішила відмовитись від аплікації та галунів - цього сезону все стисло та лаконічно.
А в жіночої "трипільської" сорочки цього сезону дебют - вона народилась на світ як пара до чоловічого "Трипілля". Ті ж світлі манжети (тільки значно довші, аніж в чоловічі, що дало змогу зробити "защипи") і світлий комір-стійка, що ніжно огортатиме ніжну жіночу шийку :)
Це гарна пара і, водночас, дві абсолютно самостійні сорочки.
Це гарна пара і, водночас, дві абсолютно самостійні сорочки.
Візерунок, який авторка розробила на основі трипільських орнаментів, передає мирний та водночас твердий характер цивілізації, що виникла на теренах сучасної України на три тисячі років раніше, аніж шумеро-акадська цивілізація в Месопотамії. Серед українських історіографів існує думка, що писемність та колесо були винайдені трипільцями набагато раніше, аніж в Міжріччі Тигра та Євфрата.
Трипільці мали малюнкове (ієрогліфічне) письмо, кожен знак у них був певною мірою словом, а певною мірою реченням. Кожен знак передавав певний комплекс сакральних, священних понять. Вони є у вигляді дерев, птахів, змія, зигзагів... І кожен з цих знаків був пов'язаний з певними міфологічними уявленнями. Частина письма трипільців це орнаменти, й іноді дуже важко відрізнити орнамент від знака умовного.
Юрій Шилов, археолог, історик: У 1963 році румунський археолог Власса на розкопках трипільських поселень знайшов глиняні таблички з якимись знаками. Цю знахідку німецький шумеролог Фалькенштейн та московський Олексій Кіфішин у 1965 році визнали як таку, що підтверджує: трипільська культура мала писемність. Такої ж думки був свого часу й Вікентій Хвойка, котрий і відкрив цю культуру.
Словом, буде що відповісти на запитання: "а що за візернуки на Вашій сорочці?" :)
Немає коментарів:
Дописати коментар