Ось і настав час торкнутись такої актуальної теми, як здійснюється доставка наших виробів від Майстерні до Клієнта.
Провівши "роботу над помилками", ми викристалізували правила доставки.
Доставка виробів клієнтам в межах України відбувається виключно компаніями перевізниками. Нижче даний перелік таких компаній. (Усі посилання активні. Перейшовши за посиланням, Ви попадаєте на сайти компаній перевізників, де вказані телефони, адреси представництв та правила перевезень).
Схема відправки проста. Готовий виріб доставляється з Майстерні в представництво компанії-перевізника. В компанії вантаж оформлюється. Відправникові видається бланк, на якому вказано номер декларації, або код пакунка. Як правило він складається з комбінації цифр ( у деяких випадках можуть бути присутні і літери). Відправник (представник Майстерні), повідомляє клієнта про дату відправки, та номер декларації або код пакунка. Маючи такі дані, Ви легко можете прослідкувати усі стадії доставки свого замовлення телефоном, або на сайті компанії перевізника. Таким чином легко уникнути непорозумінь при доставці, і застрахувати себе від різних неприємних ситуацій.
Мушу зауважити, що для отримання вантажу Ви маєте відвідати представництво компанії у своєму місті і, заповнивши бланк, отримати вантаж.
Якщо у Вас немає часу та бажання їхати до офісу компанії, замовляйте доставку кур"єром (такі послуги надають, "Нічний експрес", "Міст" та "Автолюкс").
За межі України вантаж доставляється компаніями DHL, UPS та "Росан" за рахунок клієнта.
Безкоштовно відправка здійснюється виключно через компанії "Гюнсел" та "Укрпошта". Відправка рештою компаній - за кошти клієнта.
Майстерня не відправляє вантажі потягами, автобусами, маршрутками та літаками.
Провівши "роботу над помилками", ми викристалізували правила доставки.
Доставка виробів клієнтам в межах України відбувається виключно компаніями перевізниками. Нижче даний перелік таких компаній. (Усі посилання активні. Перейшовши за посиланням, Ви попадаєте на сайти компаній перевізників, де вказані телефони, адреси представництв та правила перевезень).
Схема відправки проста. Готовий виріб доставляється з Майстерні в представництво компанії-перевізника. В компанії вантаж оформлюється. Відправникові видається бланк, на якому вказано номер декларації, або код пакунка. Як правило він складається з комбінації цифр ( у деяких випадках можуть бути присутні і літери). Відправник (представник Майстерні), повідомляє клієнта про дату відправки, та номер декларації або код пакунка. Маючи такі дані, Ви легко можете прослідкувати усі стадії доставки свого замовлення телефоном, або на сайті компанії перевізника. Таким чином легко уникнути непорозумінь при доставці, і застрахувати себе від різних неприємних ситуацій.
Мушу зауважити, що для отримання вантажу Ви маєте відвідати представництво компанії у своєму місті і, заповнивши бланк, отримати вантаж.
Якщо у Вас немає часу та бажання їхати до офісу компанії, замовляйте доставку кур"єром (такі послуги надають, "Нічний експрес", "Міст" та "Автолюкс").
За межі України вантаж доставляється компаніями DHL, UPS та "Росан" за рахунок клієнта.
Безкоштовно відправка здійснюється виключно через компанії "Гюнсел" та "Укрпошта". Відправка рештою компаній - за кошти клієнта.
Майстерня не відправляє вантажі потягами, автобусами, маршрутками та літаками.
Дякуємо вам за зауваження. Будьте певні - вони змінюють нас на краще
З повагою, Ярина Жук та колектив Мастерні Одягу.
Немає коментарів:
Дописати коментар